MoM173 Ummuebrarensar belirtilerin nelerdi agrı sızı vs varmıydı direk açılma veya suyun mu geldi bebek hareketlimiydi doğuma yakın hareketi az olur asagıda olur vs diyorlar ya
Ummuebrarensar Seymaayyy Ağrı kesici yazıyor doktor zaten ama ciddi ağrı olmuyor sızlama oturup kalkarken dikkat
Ummuebrarensar MoM173 Önceki gün elim ayağım çok şişmişti gece hafif küçük kasılma hissettim yer değiştirdim başka koltuğa yattım ssbah. Fln takip ediyorum düzenli ama hafif sancı geliyor on kez fln böyle oldu sonra nişanım geldi
Ummuebrarensar MoM173 Hareketleri tabi daha eskiye göre azdı ama yinede hareketliydi ve sürekli sert oluyordu hayır karnım aşağıda değildi normaldi
Seymaayyy Ummuebrarensar afedersinde tuvaletimizi falan yaparken gerilme oluyormu ondan çok korkuyorum :(