Kızlar ben fotoğrafçıya düğün dış çekimi için ödeme yapmıştım. Bir türlü nasip olmadı gidemedik. Sonra hamile kaldım. Şimdi hamilelik çekimi yaptırmak istiyorum. Anlastigim fotoğrafçıda kıyafet uygulaması yok. Günlerdir kıyafet arıyorum ve o kadar pahalı ki..
Doğumdan sonra kilo vereceğim için birdaha kullanmayacağım birşeye o kadar para ödemek istemedim açıkçası. Birde doğru düzgün içime sinen birşey olsa amenna. Siz çekim yaptırdınız mi kiyafetlerinizi nereden ne kadara aldınız? Fikir verebilir misiniz ? 😍