Mervefarukk1 Merhaba anneler 25. Haftamdayim saclarim hamile kalmadan once sariydi tahmin edersiniz ki sac dibim asiri kotu gorunuyor 😒 gebeliginde sacini boyatan oldu mu bebegime zarari olur mu cevaplariniz icin tesekkurler 😇
ArenAsilmomm Mervefarukk1 canım bende platin kullanıyorum gebelikten önde dipten açma boyama yaptırıyordum ama şuan malesef paket attırarak yaptırıcam o şekilde daha zararsız oluyor oyle yaptırabilirsin sende
Klcaysgl Valla benim de içler acısı durumda birde beyazlarda çikdi kendimi çok berbat hissediyorum ama doktor müsade etmiyo içim de el vermiyo zaten bebişe bişey olur diye