Sedacyln Kızlar bebeğimin ilk çamaşırlarını yıkamak için şokta bebeland sıvı bebek deterjanı varmış ama alsammı kararsız kaldım. Dalin falan pahalı şimdilik sadece ilk yıkama için almak istiyorum sonra değişirim zaten markayı. Kullanan varmı aranızda
betuss5 Sedacyln Bende onu aldim canim kullandim kokusu felan guzel.Fiyati uygun diue onu tercih ettim .Camasirlari yipratmadi yani .Ben yumuşaticisini almadim.Bebis doguncada bunu kullanirim
Sedacyln betuss5 bende fiyat açısından onu tercih etmek istiyorım canım diğerleri cidden pahalı. Yumuşatıcı kullanmayı düşünmüyorum zaten. Teşekkür ederim yanıtın için bende alayım bari yarın😊