Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar 7+5 haftayiz her yerim kaşınıyor yara oluyor neden oluyor ve ne iyi geliyor acil yardım lütfen 😢
Zehra9616 Gulcandnrts ara ara butun hamilelerde oluyo maalesef cnm doktora git ama yatistirici verir gecirici bisi vermez kendisi gecio cunki
Deletedmom154 Gulcandnrts kan değerlerinize baktırın.benimmde folik asitten kaynaklı kaşıntim olmuştu o haftalarda
Gulcandnrts Zehra9616 ah kuzum o kadar çok kasimisim ki hep yara olduyor ve kanıyor nemlendirici krem sürüyorum 😏
Gulcandnrts Deletedmom154 ben folik asite yeni başladım ama ondan önce başladı kasintim 😏 doktor gebelikte olur dedi ama bu kadar siddetli n bileyim
Deletedmom154 Gulcandnrts ben 2 kere kaşıntıdan dolayı gittim.Biri folik asitti digeri de kestaneden dolay.yediğiniz birseyde yapmış olabilir.Normal zamanda dokunmaz ama hamilelik döneminizde alerjiniz olabilir
QueenMommy Gulcandnrts canım doktorunla konus öyle kafana göre şeyler yapma kan değerlerine bakıcak alt ast karaciğer enzimi varmı yok mu diye yoksa eğer alerjidendir benm alerjiymiş birşey alerji yapmıstı krem yada alerji ilacı verir ama ilk doktorunla danış
Selime28 Bende ilk gebeligimde kurdeşen dökmüştüm inşallah öyle bisey değil-dir kaşınan yer kabarık sisiyodu çok kötü bisey