dilarakocc Ya ayarlayamadım galiba tam olarak kullandıktan 5 dk sonra eriyip akmaya başladı sizde nasıldı?
K_k1905 dilarakocc ben tam 30 dakika yatıyorum eve hemşirem o şekilde kullan demişti geri akmıyor o zaman
BengEge dilarakocc uyumadan önce ve yatar pozisyonda yapın ayağa kalkmayın daha etkili oluyor geçmiş olsun
Mihram06 dilarakocc uyumadan önce yapın ben kullandım akma gibi bı durum olmuyo akşama doğru kendini atıyor zaten dolaxy kullanmıştım bn
dilarakocc Papatya58 ben bide ayakta yapmıştım direk çıktı tekrar bi şekilde iteledim sonra akmaya başladı bişey olmasa bari🤦🏻♀️
Afraaaa Pinarsolakacar birkaç saat geçse iyi olur tabi ama ben yarm saat sonunda falan yapiyodum çünkü idrar yaptığın yer ile fitili koydugun yer aynı değil. Ikınma gibi birşey olmadığı sürece sıkıntı olmuyo.