32ceyda canım ihmal etme. Bende 8 haftalıkken kalbi durmuş antepte düzgün hastane yok birine gittim kalbi durdu ddi hemen baskasına gittim yaşıyor ddi sabah gittim 8 gün kücük duruyor kalbi atmıyor ddi . Şükret ankaraya . Çok ağrım var de biraz abart acilde , kanamam var kürtaj oldum kendimi halsiz hissediyorum de . Yoksa hiç biryer bakmıyor . Benim 2. Gittiğim hastanede kalbim çarpıntı yapıyor ddim bebeğe baktı bebek ölü ama sağlıklı ddi arkasına kalbini dinleyim ddi kalbide atıyır ddi inanmamıştım kandırdılar . Her hastaneye güvenme yani şehir hastanesi büyük olduğu için yönlendirme yapılır inşallah sağlığına kavuşursun 🤲🏻