Bu dediklerinizi birebir hamilelik belirtileri diyemeyiz zaten başka durumdanda kaynaklı olabilir…çok daha belirleyici bir belirti görmedikçe ve hissetmedikce test yapmayın derim,hayal kırıklığı olmaması adına…ben yaklaşık 5 haftalıkken öğrendim o belirtiler hiç olmadı..herkese göre değişkenlik gosterebiliyo…dilerim gönlünüzden geçen zamanda çabucak alın mujdenizi…