Seda5885 Arkadaşlar 8+5 ama neredeyse bütğn hamilelik belirtilerim gitti sık acıkmam dışında.Ne bir bel agrım,ne bir kasık agrım,gogus hassasıyetı eskısı kadar yok,karın bolgemdeki baştaki sertlik yok hamıle oldugumu bıle unutuyorum.
Minigim1360 Seda5885 kizlar sıkıntı yapmayın bende kendimi çok dinlerdim ilk haftada öyleydim kontrole gideceğim bi gün öncesi bakıyorum göğüs ağrım yok doktoruma söyledim iyimi bebegim göğsümün agrisi geçmişti diye güldü ne alaka dedi
dilara0605 Seda5885 sekizinci haftamda bende böyle oldum korktum ama katlanarak geri geldi gidip gelmesi normalmiş sanırım
Seda5885 Zehra9616 😂bıraz tedırgın oldum belırtıler kaybolunca Allah korusun bebegın kalbı durabılır vs dıyenler var.
altintaslar Benimde öyle. Hiç bulantım olmadı diyebilirim, 2-3 kere bulanacak gibi oldu sadece 🤣. Çok acıkıyorum ve aşırı uyku halindeyim. 1-2 hafta öncesine kadar aşırı göğüs hassasiyetim vardı. Şimdi o yok. 3 haftadır doktora gitmedim. Ayda bir çağırdı randevum haftaya perşembe fakat içim içimi yiyor. Hep bir korku acaba içindeyim. 9 haftalığım 😣. Umarım her şey yolundadır. Yiyecek ekmeği varsa her şey yolundadır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum fakat kendimi yoklamaktan psikolojik olarak pek iyi olamıyorum 😵💫
Seda5885 altintaslar vallha bende aynıyım karnıma dokunuyorum sertlık vs yok eşime demeye korkuyorum artık sen abartıyorsun dıye baslıyor kontrolumde 11haftada ama bır yolunu bulup gıtmelıyım😂
dilara0605 altintaslar hepimiz aynıyız sanırım her hafta ultrasona girsem doymam sürekli bi panik var içimde kasığım biraz fazla ağrısa korkuyorum bulantım olmasa panikliyorum sonra diyorum ki rabbim büyük yiycek ekmeği varsa gelecek yoksa Takdiri ilahi başka türlü kafayı yiyorum yoksa..