Bende orda yaptım doktorun adı Hakan idi. Hatta yanında bir doktor daha vardı. Herşeyini ayrintili baktılar. Yüzü dönük die iki kez baktılar ve toplamda 40dk sürdü. Çok ilgililerdi. 32. Haftada tekrar gel dedi. Plasenta rahim duvarına çok yakın olduğu için. Randevumu aldım yine giidcem. Kısmetse o hastanede doğum yapicam ins.