Gmzbyrm Herkese hayırlı geceler diliyorum güzel anneler ☺️ Ben hamilelikte şu çiğ köfte yeme olayını çözemedim ya etsiz olduğu sürece bi problem olmaz diye düşünüyorum. Beni bi aydınlatın lütfen 🙏
Zehra9616 Gmzbyrm ya cnm yiyipte sanki 3 4 kilo yemiceksin ya bulgur sonucta yiyecegin avuc ici kadar lavasin icinde yada 3 4 sıkımlık bisi yiceksin neden korkuyosun sakinan goze cop batar 😊
DnzMhmt Gmzbyrm Yiyin bişey olmaz.Ben kızıma hamileyken çiğ köfte asermistim.O zaman cinsiyeti belli değildi.Sizinde belli değilse kız olabilir 😄
glsmwm_ Etsiz yiyebilirsiniz ama fazla yemenizi yine önermem gaz yapıyor ben çok sevdiğim için acısını çekiyorum 😅
betuss5 Gmzbyrm Hamileligimin basindan beri 2 haftaya bir yiyorum acisiz ve etsiz .Cok sukur birsey olmadı.
Selindrellaa Gmzbyrm etsiz sürekli yiyorum 😍 etliyi de yedim doğuma kadar daha da yerim doktorum herhangi bir yasak koymadı ✋
Oznurkk Gmzbyrm vallahi ben yiyorum. Ama kendim evde yapıyorum.ve tabi ki etsiz şekilde hatta yarın yapayım diye düşünüyorum 🤭
Selindrellaa Drn34 evet kendim gıdacıym. Babam ablam eniştem sağlıkçı ve doktorumun yasak koyduğu hiçbir şey yok.
Drn34 Selindrellaa anladım. O zaman neden eti iyi pişirin, hatta çiğ ete dahi dokunmayın diyorlar ben anlayamadım. Yargılamıyorum sizi yanlış anlamayın. Merak sadece. çünkü canım inanılmaz etli cekiyor ama yemiyorum.