Gulcin98 Merhabalar 24+5 de doğum yaptım 3 Aralık tarihinde yani bebeğim 20 gündür yoğun bakımda durumu da bir iyi oluyor bir kötü burdaki herkesin duasına ihtiyacım var bebeğim için dua eder misin sağlığına kavuşsun yanıma gelsin inşallah 😔❤️
Esmaonur Gulcin98 en kısa zamanda sağlığına kavuşur da yavrunuzu kucağınıza alırsınız inşallah dualarım sizinle 🙏🏻
FusunF Gulcin98 minik melek en kısa zamanda sağlığına kavuşsun inşallah rabbim onu ve bütün minik melekleri korusun inşallah 🤲🤲
poncikveannesii Gulcin98 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız Allah acil şifalar versin üzmek istemiyorum ama sebebi neydi🥺
zynpada Gulcin98 Rabbim kavuşmak nasip etsin canım benim, sağlıkla kavuş inşallah bebeğine 😞 Bak 20 gündür dayanıyormuş minicik kalbiyle Rabnim ona da sana da güç kuvvet versin inşallah, sağlıkla çıkmayı nasip etsin
Gulcin98 FusunF amin inşallah o kadar çok prematüre bebek var ki hastaneye gittikçe görüyorum hepsine Allahım şifalar versin benim yavruma da inşallah 😔❤️
Gulcin98 poncikveannesii inşallah 🙏 servikal yetmezlik yüzünden erken doğum yaptım dikiş ya da başka bir tedavi de yapamadılar serviks kanalım açılmış tama yakın ayrıntılı ultrason için gittiğim de şans eseri radyoloji uzmanı söyledi de haberimiz oldu direk acile koştum 1 ay yattım 20+5 de yattım 24+5 de sancım geldi doğum yaptım 😔
FusunF Gulcin98 ya kıyamam 🥺amaa onlar çok güçlü sizin yavrunuzda öyle inşallah güzel haberlerinizi alırız rabbim şifa versin 🤲💕
Eliff7111 Gulcin98 rabbim sağlıkla kucağınıza nasip almayı nasip etsin inşallah ♥️ Dualarım sızınle ve kucuk kuzucukla 😍
Funday35 Gulcin98 Ah kıyamam sana rabbim yavruna şifa sanada güç kuvvet versin rabbim acısını göstermesin 😔 erken doğum sebebin neydi canım benimde erken doğum riskim var 😔
kizininannesi Gulcin98 Yüce rabbim şifa versin inşallah tez zamanda sağlıcakla kucağına alırsınız inşallah 🙏
Fkug Gulcin98 canım benim rabbim sanada evladınada güc kuvvet versin en yakın zamanda saglıklı bir sekilde kucagına evine dönsün inşallah 🤲🏻❤️🤲🏻bukadar erken dogum sebebi neydi canım
Gulcin98 Fkug amin inşallah Allah razı olsun 🥰🥰🥰 ya benim servikal yetmezliğim varmış bilmiyorduk tabi şans eseri ultrasona gittiğimde kanalın tama yakın açık olduğunu öğrendik direk yatış verdiler sonrası da 24+5 de doğum oldu.. 😔
poncikveannesii Gulcin98 çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla çıkarsınız ordan Allah tez zamanda kavuştursun 🤲
Damlalk Gulcin98 bende 25 haftalıkken servikak yetmezlik dediler yatırdılar dikiş yapamadılar prof pesser halka uygun gördü acil taktılar şuan takılı 30 haftamdayım gercekten işe yarıyor size niye takmadılar acaba medikalden 1600 tl ye aldık ama değdi çok şükür bi şikayetim yok evde ıstrahat verdi dikkat ediyorum hastanede 2 hafta kaldm ve kontrole çagırıyrlar
Aysee_35 Gulcin98 hamile agzımla ettim dua sana kuzuna da. Çok üzüldüm allahım saglıklı eder de evladını verir kucağına