Prens8prenses yani 1 cocuk taniyorum birazcik mazarat,1de arkadasim oldu sinsi 😂 ondan bisey diyemem tabi hepsi ayni olmaz ama bizde kizimin 2.adini erva koycaktik ama cok arkadasim var o isimde vazgectim o yuzden zaten bana kalmadan esim koydu istediginu😂