16 haftamdayım kızlar doktor bebeğin aşağıda dikişe yakın çok dedi rahim ağzım iyi dikişlerimde iyi ama bebeğin tekmelerini bazen dikişlerimde hissediyorum bebek yukarı çıkar mı dikişlerime zararı olur mu?😔Bu arada 3 cü hamileliğim o yüzden erken hissediyorum haraketlerini.