Kubrabasar Merhaba doğum yapacak anneler çok güzel bi serüven yaşadım elbette çok acı çektim bağırdım en son eşime vuruyordum 😅 o andan sonra doğum haneye geçtim ve bebişim geldi 3700 doğdu bebeğim daha uzun anlatacağım toparlanmam gerek birazcık sadece 😇
Sarisinbiiiranneeee Kubrabasar merhabaa maşallah sizee 🧿 normal doğum mu yaptınız acaba bnde bebeği o kilo civarlarında doğurcam umarım başarabilirim 😂
Biradsizyazar Kubrabasar cok sevindim Allah anali babali buyutsun gozunuz aydin 😍ben de 39+1 im bekliyorum dikissiz normal dogum istiyorum ben de bakalim nasip olur mu ? 😅
Kubrabasar Sarisinbiiiranneeee evet ever normal doğum yaptım biraz zordu ama oldu dikişsiz başardım 👍🏻😅😍