Busrademiir yahu ne alaka son harfi uzatmakla :) mesela zahide ismini düşünün. Zaahide diyoruz, zahide demiyoruz. Onu kast ediyorum, Türkçede uzatma harfi olmadığı için tam belli olmuyor halk arasında bir soylenis şekli var lina da yeni isimlerden olduğu için sordum. Mesela hiç İbrahim diyen duydunuz mu? Ibraaahim deriz. Umarım anlatabilmisimdir :)