denizmanzarasi düşünme böyle şeyler, bizim doktorlar tüp bebek aşığı. Çikolata kistlerim vardı, ilk çocuk düşünmeye başlayınca daha denemeden kontrole gidelim dedik, imkansız hamile kalamazsın dedi. Sonra başka bi doktora gittim bu engel değil herkes gibi olma ihtimalin 1 sene deneyin dedi. 6 ay sonra hamile kaldım her ay deneyemedik bile ben hostesim yatı görevlerim, gece uçuşlarım oluyordu. Denediğimiz aylad kafayı yicek gibi oluyordum düşünmekten. Hamile kaldığım ay uçuşlarıö çok yoğun ve çok keyifliydi arkadaşlarımla uçmuştum, sabahlara kadar muhabbetler, gülmeler derken unutup gitmiştim reglimin gecikmesinin bile farkında değildim o yüzden en önemli şey düşünme, psikoloji bence bu işin %70’i 3 aymış, 6 aymış boşver. Yaşın küçükse eğer 1 seneden bile fazla dene bi sıkıntın yoksa. Haa tek tavsiyem sana 5-6 ay olmazsa bi rahim filmi çektirebilirsin ben çektirdiğimin ertesi ayı hamile kaldım bi sorun yokmuş ama tüpleri iyice açıyormuş galiba doktor tavsiye etmişti.