Kaç gün kaldınız? Özelde bir gün kaldım çıktım ama burda şehir hastanesinde 3 gün yapılıyor mus doğumdan 1 gun öncesi yatış veriliyormuş? Bu durumda kac takım kıyafet almak doğru olur acaba özelde iki takım yetmisti 1 gün için ama şimdi kafamda çok soru işareti oldu kendime de 2 pijama bi boydan gecelik koysam yeter mi acaba ?