PINARPEKER Cnmm 15.haftanın sonundan beri hissediyorum bebeğimin hareketlerini beni kaç defa korkuttu 25.haftada eşim nöbetteydi evde yalnızdım çikolata yedim soluma yattım naptıysam o gece hiç hareket etmedi sabaha kadar ağladım allahtan sabahına randevum vardı çok şükür bi sıkıntı yoktu bu haftalarda normalmiş seni çok iyi anlıyorum hele ki ben gibi pinpirikliysen günler hiç geçmiyor en son doktorum bana şu çocuğu rahat bırak artık dedi 😪