mucizegebelik6 evet ben hasganeden cok memnun kaldim,2 gun yatis veriyorlar evet ama ben 1 gun kaldim cikmak istiyorum eve gitcem diye direttim doktorum izin verdi ciktim ahahhah esim diyor 2gub parasi odediydik bosa gitti😂😂 yemekleri cok guzel yaaa ahhaha yabi konforlu ozellikle depend hasta bezi vs cantama almasaymisim keske bosuna odalarda cekmecede bol bol var ped depend falan.dogum sonrasi verdikleri lohusa serbeti cok guzeldi😂😋 emzirme danismani cok iyiydi gogus ucum yoktu hemen slikon uc verdi emzirebildim gece dogurunca ememedi ebeler mama verdi hemen siringayla sabah emzirme danismani saolsun emzirmeme uc vereerek yardimci oldu.hastane cikisi battaniyesi hastane veriyor valla cokta kaliteli yaaa 😂 ben haziranda dogurdum 14bin odedik doktorumun ucreti icindeydi sanirim 3,5 4 aldi icinden o bilmiyorum oyle iste 😂