bhdrrabia
Kızlar polis eşiyim diyarbakıra tayinimiz çıktı evi boialttık eşyaları gönderdik bende ankaraya ailenin yanına geldim ayın 15inde eşimin ilişiği kesilecek ve 15 gün izne çıkacak izmite kayınvalidemlere gideceğiz ankarada hastaneye gittim 31 ağıstos gün verdiler burfa değilim o tarihte dedim öuhtemelen diyarbakıra gidiyor olacağız izmitte de hastaneye hideceğim ama randevu bermeden yapacaklarını hiç düşünmüyorum haftam geçecek diye korkuyorum aşı zamanıö geldi yaptıramadım çok stresliyim