Sehererol 10 günlükken 30 cc ile başlatmıştı doktor. 20 günlükken başka doktora gittik mamanın cc’si olmaz dedi. Fazla fazla yapacaksın bebek doyacak, kusma derecesine gelecek, biberonun dibinde bir miktar mama kalacak doyduğunu ancak öyle anlarız dedi. İlk doktor 4 saatte bir ver demişti ikinci doktor 3 saatte bir vereceksin dedi. Biberonu bitiriyorsa doymuyor demektir dedi. Onun dediği gibi yaptım gerçekten de kızım minik doğmasına rağmen yaşıtlarını geçti bile. Çok çabuk toparladı. Mamanın yanında 7-8 aya kadar emzirebildim daha uzun emziremedim malesef