Mondly yaaa ne güzel. Bende normal doğumu o kadar çok istiyorum ki sürekli keşke bekleyip o zaman normal yapsaydım diye kendimi suçlamaya felan başlamıştım. Şimdi de çok istiyorum ama korkuyorum bebeğe bişey olursa diye. Özel hastane de mi doğum yaptınız , süreç nasıl ilerledi. Sezeryan dikişleriniz felan bi problem yaşadınız mı ?