ilkimgamze https://resimyukle.io/r/SJJtJzMwLS Bugün adetimin 20. günü ovulasyon testim 4 gündür bu şekilde yorumlayacak olan var mı?
SevimnurBaaran ilkimgamze her ay yumurtlama olmuyor canım. Belkide geç yumurtlayacaksın bilemeyiz yapmaya devam et
Yagmur2210 ilkimgamze yapmaya devam et henüz yumurtlama olmamış canım ama sabah ilk idrarla yapma sakın aynı saatlerde yapmaya çalış ve yapacağın zaman 1 saat kala sıvı alımını bırak ki testi etkilemesin
Nurss34 ilkimgamze bir Gebenin günlüğünün testlerine inanmıyorum benimde öyle çıkıyordu değiştirdim eczaneden aldım pahalı olsada . Ayrıca bu ay olmazsa , kesinlikle incir kürü dene yumurtanı büyütüyor çok şifalı denedim ve oldu yumurtam büyüdü canım
ilkimgamze Unlukacar Hayır adetim biter bitmez yapmaya başladım 17. Güne kadar yok silikti 17. Günden beri çok belirgin ve her geçen gün daha çabuk çıkıyor t çizgisi ve daha belirgin ama c kadar koyu değil pik olmuyor bir türlü
ilkimgamze Yagmur2210 Yok canım dikkat ediyorum zaten iki saat önceden sıvı alımını kesip her gün 15:30da yapıyorum.
Unlukacar ilkimgamze ozaman olur canım yumurtlama geç oluyor sende demekki inşallah kaçırma canım pazılamda pil yamaya bilir o arayı yakalarsın ona göre değerlendirirsin ben ilk çocuğumda ovulasyon ile hamile kalmıştım şimdi ikinciyi istiyoruz başladım ovulasyona
ilkimgamze Nurss34 Sizinde mi belirgin çıkıyordu hep benim 17. günden sonra belirginleşti bugün 21. Gün 5 gündür hep belirgin ama bir türlü c kadar koyu olmuyor 30. Gün de adet oluyorum zaten niye böyle oluyor anlam veremedim.
ilkimgamze Unlukacar Bugün 21. günüm 30. günde adet oluyorum zaten. Gün aşırı da değerlendiriyoruz inşallah denk gelir bu ay ama pik görememek biraz canımı sıktı
Nurss34 ilkimgamze benim de öyleydi testten mi benden mi bilmiyorum . Doktora gidip yumurta takibi yaptır canım yumurtaların büyüyor mu diye adetliyken git 2. Güne al
annesinin_beybisi ilkimgamze koyulaşmaya başlamış yapmaya devam et adetten 1 gün önce bile yumurtlayan var demek ki yumurtlama tembelliği var sende
ilkimgamze annesinin_beybisi Burda gözüktügünden daha belirgin aslında da öyle çıkmış devam ediyorum ama her gün sonuç aynı olunca niye böyle oluyor diye canım sıkıldı
ilkimgamze annesinin_beybisi Tek ay mı böyle oldu yoksa birkaç ay mı ? Bundan tedirginim aslinda yumurtlamıyorum acaba diye
annesinin_beybisi ilkimgamze birkaç ay oldu burdakilerin testlerine bakıyordum kipkirmiziydi ama benim hiç öyle kırmızı olmadı bende zaten yumurtlama bozukluğu var doktor öyle söyledi adetlerim düzenli ama her ay yumurtlayamiyorum ya da bazen catlama olmuyordu bazen hem çatlama hem yumurtlama vardı ama döllenme olmuyordu çok karışık işler bunlar