@mucizegebelik6 çatlak kreminden bahseden kim ? Ben 3. Ayda değil hemen kullanmaya başladım . Bu 1. Si 2. Si de burda gelip yalan yanlış bilmeden yorum yapcak biri değilim . Bende kullanılıyor sanıyordum . Doktoruma kulaktan dolma değil bizzat kendim sordum . Bana ben önermiyorum burdaki ebelerde erken doğumu tetiklixeği için önermiyor dedi . Ben kullanırsanız erken doğum yapar demiyorum . Bende kullanılıcağını düşünüyordum . Ki çoğu kişide zararlı Olmuyordur bence de . Ben doktorun dediğini söyledim kendi yorumumu değil o yüzden gelip bana bu şekilde yönlendirme yapma falan diye yazamazsınız. Ayrıca süt gelmesiyle alakası yok göğüs ucuyla doğumdan önce oynanmaz zaten . Doğumu tetikleyeceği için . 20. Haftadan sonra da göğüs ucu kremi kullanmaya başlamayı önermez doktor. Siz bence yanlış yönlendirmeyin iyi akşamlar