Elnara92 Selam kizlar❤️ Bugun doktora gittim. 9 hafta olmali 8 haftalik dedi. Kalp atishi normal. Aranizda geri olub duzelen varmi? Kizlar ben azeriyim lutfen yazim da kusura bakmayin(((
Elika0 Elnara92 1 hafta önde ya da geride olması normal canım. İlerleyen zamanlarda yakalar beslenmene dikkat et. Önemli bir problem değil 1 hafta. Canını sıkma daha çok balındasın ☘️ Sağlıklı beslen 🙏
Neslim123 Elnara92 banada hamileliğimin ilk başlarında 2 hafta geriden geliyo demişlerdi şuan 37 haftadayız çok şükür günü gününe yani hiç korkma beslenmene dikkat et stres yapma sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏