Kızlar 36 haftalık hamileyim ve bebeğim ters galiba sezeryan olacağım ben spinal doğum istiyorum ama duyduklarıma göre sonrasında kalıcı bel ağrısı oluyormuş doğru mu ? Bugün bi arkadaşla konuştum 1 sene oldu hala belim ağrıyo dedi sizde durumlar nedir ?