Kızlar merhaba 19+4 haftalık hamileyim ama bulantılarım hala çok yoğun prilamı bırakmak istedim çok kötü oldum yine başladım ileri aylarda kullanan var mı bi zararı olur mu bebeğe içmediğim zamanda günde 4 yada 5 kez kusuyorum ve hiç bişey yiyemiyorum ne yapacağım