Ozlem0 Ben 28+4 haftalık hamileyim ve bacaklarıma sürekli kramplar giriyor yürüyemiyorum ve bel agrım cok oluyor . Yaşayan var mı acaba ?
aysnrsvs Ozlem0 doktorunuza danışın magnezyum kullaniyor musunuz? ilk gebelikte aşırı derecede kramplar giriyordu bacaklarıma kalçama bu gebeliğimde kalcam bacaklarım ağrıyor magnezyum iyi geldi biraz
Elif_55_ Ozlem0 benimde olurdu. Sade soda içmeni tavsiye ederim. Günlük 1-2 içebilirsin kalsiyum eksikliğinden oluyormuş kramplar benim azaldı çok şükür…
Aleyyo-09 Ben daha 18 haftalık hamileyim benimde bel ve bacak ağrım çok oluyor her gece krampla uyanıyorum çok erken başladı benim sanırım 🥺🥺🥺
Sema065 Aynı şekilde benim de giriyor nasıl uyandığımı bilemiyorum genelde sol bacağıma giriyor ilaç kullanıyorum geçtiydi 2 gündür sabaha karşı yine girmeye başladı belim için de yastık kullanıyorum 😂tavsiye ederim aşırı rahat
NBA Ozlem0 bende böyle bi post atıcaktım denk geldi 28 haftalık oldum ama bacaklarım feci sancı yapıyor kalçadan aşagı uyuşma var bez gibi oldu resmen 🥺 kendimi doğuracak gibi hissediyorum sebebini bilmiyorum 😢
kuzeymomsss NBA ya o uyuşma bende de var sadece sol tarafta özellikle oraya yatınca oluyor 5 dakika yatsam kalçam baldır kısmım uyuşuyor hissetmiyorum canım acıyor. Magnezyum da kullanıyorum. Doktorunuza söylediniz mi acaba ne diyor?
Renasumut Ozlem0 bende 29.haftadayım maalesef 4.aydan beri benim öyle ilacta kullanıyorum maden suyu da içiyorum yine de aynı bazen 2 3 gün olmaz sonra yine baslar
kuzeymomsss Ozlem0 ya alakasız olacak belki 19+2 haftalık hamileyim 1 haftadır sol kalçam uyuşuyor üstüne yatsam da yatmasam da yatıyorum 5 dakika içinde uyuşuyor hissetmiyorum ve canım acıyor magnezyum da kullanıyorum. Başına gelen oldu mu acaba
NBA kuzeymomsss magnezyum eksikliğim yok calsiyum da yok bişey demedi sadece kalça ağrım için fizik tedavi önerdi ama gitmedim