pims Ben bütün belirtileri adetime 10 gün kala yaşamıştım. Sol kasıkta adet olacakmışım gibi ağrı, aşırı bel ağrısı, koku hassasiyeti, göğüslerime acıdan hiç dokunamıyordum, halsizlik ve uyku, baş dönmesi, ayaklarımı hiç ısıtamadım çok üşüyodu. Başta sağlıklı bir hamilelikti ama sonu kötü bitti maalesef…