Doganmerve06 Merhaba güzel anneler Ankara’da devlet hastanesinde dogurmuş veya şu hastanede doğum yapıcam dediginiz devlet hastanelerini sebepleri ile yazmanız mümkün mü hepimize teşekkür ederim 🌿🤗🤗
Aycan051415 Doganmerve06 gata ve şehir hastanesi arasındayım şehir hastanesinde çok güzel yorumlar var aslında doğum konusunda ama bakalım son dakika kadar vericem galiba 😅
Bktbll Doganmerve06 ankara şehir hastanesinde doğumumu yaptım 1.5 sene once sımdı 2. Ye hamileyim tekrar o hastaneye gıdıyorum ınsallah son 1 ayım kaldı cok ılgılı bir hastaneydi odam tek kişilikti ve ozelden bir farkı yoktu zaten herseyinle ilgileniyorlar