Bahar_93 Benim kızım zayıftı 2710gr doğdu bende ilk 2 no almıştım ama büyük olunca 1 aldık ne yalan söyleyeyim hiç hatırlamıyorum şimdi ne kadar aldık ne kadar kullandık siz 1 paket alın zaten bakalım tenine yarayacakmı pişik olacakmı bunuda bilmiyoruz iyi gelirsee duruma göre bir paket daha alırsınız.. ama ilk 2 no alın zayıf olursa 1 alırsınız nasılsa bez almak en kolayı ❤️