FethiyeSarikaya_ Kızlar ben yedi aydık hamileyim; ilk bir ay hep bulantı falan, ama sonra sanki hiç hamile değilim, hiç bir şey değişmedi bende. Sadece 20. haftadan sonra tekme 🥊 ama bunun dışında hiçbir şeyim değişmedi, hadi bir şeyler söyleyin 😘
kahvesever__ FethiyeSarikaya_ bazı insanlar vücuttan vücuda fark var canım bazı insanlar bir süre sonra hissetmez bazı insanlar 9 ay boyunca hisseder yani o değişiyor
Minikmucizem10 FethiyeSarikaya_ oy masallah diyeyim nazar değmesin 36+2 deyim hala daha bulanti ilaci kullaniyorum 😃 halsizlik uyku vs vs son 26 gun sanirim boyle de bitireceğim 🌸
FethiyeSarikaya_ Minikmucizem10 Allah sağ Salim kavuştursun canım bakıcaz artık biraz endişelendim ama önemli değil galiba
Minikmucizem10 FethiyeSarikaya_ Amin inşallah Rabbım cümlemizin bebişini sağlıkla kavuşmayı nasip etsin endişelenme hiç her anının tadını çıkarmaya bak özleyeceğiz bu günleri 🌸😃