Svcnbydmr Bende o hastaneye gidiyorum telefonda sadece randevu alırken muayne ücretini söylüyorlar, doğum fiyatlarını öğrenmek için 3. Kata çıkıp ordan konuşmak gerekiyormuş fiyat bilgisi alırsanız bizide haberdar edermisiniz😌ben geçen gün gittiğimde danışmayı unuttum