Sumeyra96 Kızlar merhabalar 37+6 haftalık hamileyim sabahtan beri ara ara sancım geliyo sanki adet sancısı gibi kasıktan bebek hareket ettikçe daha çok artıyo acaba bebek çok aşağıda ondan mı yoksa doğum sancısı mı çözemedim yardımcı olabilecek var mı?
Meray17 Sumeyra96 cnm bende 37+4 um ara ara bana da oluyor kasik ağrısı, karın ağrısı, bazen makata vuran hafif ağrılar ama düzenli değil.bende 35 ten beri oluyor bunlar nst de sancı da çıkmayınca doktor normal diyor 🙄
Sumeyra96 Meray17 benimki bugün hiç geçmedi gibi bişey sürekli ara ara geliyo ama erken daha gitmekte istemiyorum
Meray17 Sumeyra96 normal doğum mu düşünüyorsun cnm? Eğer şiddeti artarsa seni rahatsız edecek boyuta gelirse bence git derim. En azından ne olduğunu anlamış olursun cnm
Sumeyra96 Evet canım normal düşünüyorum doktorum da normal diyo biraz daha bekliyim hala geçmezse gidicem emin olmak için