elaweannesi Philips awent cam biberon Amazon’da 94₺ ye düşmüş ihtiyacı olan anneler baksın bide ilk alışwerişe indirim weriyor ayrıca Amazon sanırım bakın isterseniz Günün fırsatı: Philips Avent SCF051/17 Biberon, Şeffaf https://www.amazon.com.tr/dp/B07DT3PVWJ/ref=cm_sw_r_cp_api_glt_i_dl_6QQEWVZBAPCFGYF4PKQ9
Advy26 elaweannesi indirimli hali bile pahalı bu markanın😆bnde emzik aldım kızıma bu marka ama biberonlar çok pahalı
elaweannesi Advy26 Ewet ya bende önceden almıştım benim böyle küçük we büyük cam ikisi beraber 126₺ ye gelmişti Amazon’da öylece kurtuldum o sıkıntıdan emzikte 42,5₺ ye aldım yine awent çiçek sepetinde o hala o fiyat bakarsanız bitmediyse
MerveeD Aag06 bende biberon arıyorum ama cam olup olmadıgı bazılarında yazmıyor bıde hamgısı rn ıyısı hala karar veremedim onerecegıniz bır biberon var mı?
MerveeD elaweannesi bende cam arıyorum da bır türlü karar veremedim en ıyısı bu ama cok pahalı lar ya
Aag06 MerveeD biz bunu kullaniyoruz cam 120 cc avent memnunuz buyuk boyunu plastik aldim onu kendi tutmaya basladigunda verirum diye
Advy26 elaweannesi 80 TL ye aldım ben 2 adet e bebek de biberon wee aldım bu markanın diğer biberonlardan ayıran özelliği ne acaba bilgin var mı cnm
elaweannesi Aag06 bende öyle büyükte küçükte cam aldım akışkanlığı da uyumlu heralde yeni doğana büyük we küçüğün denediniz nasıldı
elaweannesi Advy26 yani awent kalitesi diyorlar cam daha sağlıklı diyorlar bende ondan bundan aldım canım bilemiyorum ki 🙈
elaweannesi Aag06 Ewet bende öyle düşünüp aldım mamaya başlamasamda su içer dedim küçükle büyükte artık meywe suyu içer dedim ama işte o da deliği bi tık büyük olmalı ben çok anlamıyorum Yani umarım öyledir 😇
elaweannesi Ayliz_123 küçükken sen weriyorsun asıl büyüse kızar fırlatır diyorlar yani bence küçükken cam iyi gibi canım😇
elaweannesi Mikmikbuk alla Allah bende daha yakın diye biliyordum @Aag06 kullanıyormuş ama reddetmemiş heralde bence bebekten bebeğe değişiyor ya o durum