Asyaveannesi36 2bebisannesiiii 36+5iz hiç gelesi yokmuş bizimkinin bugün kontrolde de keyfi baya yerindeydi 😁
Emirasaf-annesi 2bebisannesiiii 36+3 yürürken bazen alt bölgemde igne batma hissi oluyor adım atamıyorum belim ağrıyor kasık ağrısı oluyor arada çatı ağrısı illa gün içinde oluyor bunlar squat yapıyorum düzenli olarak
Mltm07 2bebisannesiiii toplanıp toplandığı yer ve hareketleri çok acıtıyor 😢 kadılma nasıl birşey bilmiyorum bende 😅 sizin nasıl
Zeze2454 2bebisannesiiii Bugün tam 36 olduk hala dönmedi nazlı kızım suyumda azalmış sezaryen yolu gözüküyor gibi 😟
Cimcinpi Belim 2 dk otursam bile ağrıyo bu ara bide kasıklarıma iğne batıyı gibi oluyo birden agrı saplanıyor kasılma nasık bişy onu bilmiyorum ama😅
2bebisannesiiii Emirasaf-annesi çatı demişken haftaya çatı muayenesi yapacakmış doktor ama gitmicem bebiş gelmezse 39da giderim kontrole bi son olarak artık
Asyaveannesi36 Smile haftaya yine bekliyorum dedi ee peki ne zaman dedim haftaya gel bakalım dedi yılbaşının ilk haftası olur sanırım haftaya doğum demediğine göre 😌
2bebisannesiiii Mltm07 kasılma yani taş gibi oluyor sertleşiyor bi yerde toplanıyor 😁 kasılma işte, her yanım ağrıyor benim artık ama bebeğim hala dik pozisyonda dönmemiş :(
2bebisannesiiii Zeze2454 bende tam 36 oldum bugun, benimkide dönmedi inşallah dönerler herşey normal seyrinde ilerler :(