Nzlitryki sen Bursa’da oturuyorsun galiba benim üniversite hayatımın güzel yeri . Rabbim en kısa zamanda nasip etsin şuan ne söylesem bilemedim ben de ilk test yaptığımda böyle silik çizgi çıkmıştı ama benim reglim 4 gün gecikmisti ve hemen bir iki dk içerisinde belirmişti ertesi gün sabah uyandığımda ilk idrar ile yapmıştım iki belirgin çizgi çıkmıştı sonra kan vermeye gitmiştim.
Biraz beklediğinden de böyle çıkıyor olabilir ya da daha çok erken de olabilir inan yanlış yönlendirmek istemem ama birkaç gün bekle regl durumuna bak gecikme devam ederse öyle yap veya emin olmak için kan ver . İsteyen herkese nasip etsin inşallah ♥️