Bende aynı durumdaym vallahi oturup kalktıkça yürüdükçe en ufak harekette ağrım oluyor ağlayasım geliyor bazen ağrıdan o kadar şiddetleniyor ki aşağıda olduğu için baskı yapar ağrın olur dendi banada magnezyum kullanıyorum hiç faydası olmadı 🥺bende 34+4 üm