Ulkermadn ben yaptirdim sonucunu bekliyoruz. 11+6 yim. 4 ocak gibi cikacak insallah 🙏🏻
Ekleme; bizde de trizomi 13,18,23 e bakilacak cinsiyet kromozomlarina ve onun tasiyabilecegi hastaliklara bakilacak sanirim. Bize doktorumuz herhangi bir sey icin degil de daha yuksek sonuc oldugu icin onerdi. Genetikteki doktor da neden %99 oraninda dogruluk oldugunu falan anlatti. İkili testin ulturasonunu yaptirdik biz cok sukur her sey cok iyiydi. Kan vermedik ikili icin. Fetal DNA yaptirdik onun yerine :)