Boesie benimde o şekildeydi özellikle sabahları sulu sarı akıntı bir süre sonra vajina girişinde de ağrım olmaya başladı dün gittim doktora gerçekten çok akıntım varmış bu bebeğe daha çok zarar verirmiş ilaç fitil yazdı kullanıyorum ağrım falan hafifledi ihmal etmeyin kontrole gittiğinizde muayene olun derim