Ulkermadn
9 gün sonra detaylıya giricem bende 18 haftalık iken öğrendim bende canım şuan 22 haftalık olduk, kist Büyümediği sürece sıkıntı yok kuzucum üzülme doktorum geçeceğini kötü bişey olsa söylerdim dedi hep bana da Sende doktoruna İnan güven endişe etmekte çok haklısın ama geçecek emin ol sap sağlıklı da alıcaz bebeklerimizi kucağımıza 🤲🏻🤲🏻🌸