Tgclvnt Merhabalar. Bana da doktorum biraz yüksek dedi. Ultrasonda bir sorun görmüyorum diyor ancak kan testin de yüksek çıkmış oluyor. Benden tekrar test istedi verdim inşAllah güzel haberler alırız bebeklerimiz için 🙏🏻
Merve234 Tgclvnt inşallah canım 🙏🙏🙏 doktor bana yüksek riskli olup sağlam doğan çok çocuk var dedi inşallah bizim bebeklerimiz de sağlıklıdır 🙏🙏
Minnosum1147 Merve234 benim sizden daha kötüydü sonuçlarım canım, direkt amniyosenteze yani anne karnından sıvı alımına yönlendirildim, kabul etmedim. Dna testi yaptırdık şükür sonuçlar temiz geldi. (Benim 1:248 ve 1:50 riskti yani çok yüksek risk)
Merve234 Minnosum1147 detaylı ultrason a yönlendirdi doktor. Bugün herhangi bir sorun gözükmedi. Bende DNA testi yaptıracağım içimin rahat etmesini istiyorum gerçekten çok stresli bir süreç. Bende amniyosentezi kabul etmedim
Tgclvnt Merve234 birde hangi değer önemli doktorlar için herkes bir şey yazıyor farklı da sizin doktorunuz söyledi mi ?