34Yenianne34 Merhaba kızlar, vital hospital’da doğum yapan var mı ? Doktorunuz kimdi ve doğum ücretleri ne kadardı acaba. Bilgi verir misiniz lütfen ?
sukriyeinan 34Yenianne34 ben vital hastanesinde Didem hanıma gidiyorum. 34. Haftam doktorumdan çok memnunum. Muayene ücreti 185 lira ama doğum ücretini bilmiyorum 🤷♀️
34Yenianne34 sukriyeinan Bende Dalga Dalgıçoğlu’na gidiyorum. 12.haftam daha doğuma da çok var ama önden öğreneyim istemiştim 🤗 Sizin çok az kalmış, sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi inşaallah 🙏🏻
34Yenianne34 sukriyeinan Birşey sorucam size bende yeni öğrendim de biraz araştırmalarım sonucu. Hastanenin yeni doğan bakım ünitesinin yetersiz olduğu söyleniyor. Bu doğru mu , bir bilgin var mı ?