DeryaSalih Kızlar son adet tarihime göre 34+5 olmam gerekir. Son muayeneye gidişimde doktorun demesine göre şuan 37 haftalık bebeğim. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bayram da eşim burda olmayacak o burda yokken Doğum yapmak istemiyorum biz ona göre planlamıştık şimdi herşey alt üst oldu işin kötü yanı doktorum da bayramda birkaç gün il dışında olacak 😔
Ebrar34 DeryaSalih o 37 haftalık olan senin gebeliğin değil ki sen son adetine göre doğum yapıcaksın sadece bebeğinin gelişimi ileride gidiyor bu da normal ve sonradan düzeliyor merak etme ultrasonda bakılan hafta bebek gelişim haftası doğum tarihideğil
Cancancan DeryaSalih canım bana da hep iki hafta ilerde erken döllenme olmuş dediler ama şu an 38+4 oldum doktora göre 41 haftalık olmam gerekiyordu hala tık yok😅 ultrasonda yanılma olabiliyormuş öyle söyledi
DeryaSalih Ebrar34 ama Doğum tarihini de ileri atıyor 17 eylüldü 1 eylül belki de daha erken dedi bana
Ebrar34 DeryaSalih doktorun mu dedi doğum tarihini ileri atıyor diye benim kaç kere geriden geldi ileride gitti ama doğum hala aynı tarih doğuracağın zaman son adet tarihine göre hesaplanır her zaman öyledir değişmez ki o
DeryaSalih Ebrar34 evet normalde 17 eylüldü son aylara doğru 6 eylül dedi son kontrolümde de 1 eylül dedi belki de daha erken bile olur dedi