Melektcr58 Selam kızlar ben 5 ay oldu doğum yapalı.. 3 hafta öncede sprıal taktırdım ve gecmeyen Bi kanama oluştu Dr gittim ilac verdı sprıal de sıkıntı yok dedı ilacı kullan gecmezse gel dedi gecöedş size sorum böyle Bi durum yasayan varmı…