Kızlar merhabalar bu ay bende yaptırdım çatlama iğnesi. Ben bide ilaç içmeden adet olamıyorum ilaçta kullandım iğneden 2 gün sonraki adet olabilmek için adet olmadım test yapmaya korkuyorum 2. Denemem adet günüm geçti ilaça göre kasıklarımda ağrıyor . Sağ yumurtalıkta 2 tane yumurtam gelişmişti bu akşam farkettim akıntımla birlikte pembe mi desem kahverengi lekemi desem bilemdim . Daha önce bunu yaşayan oldumu arasında hafta sonunda kadar beklicem artık allahm herkese nasip etsin benimle birlikte 🙏🌸