GamzeMikail kızlar doktorunuz tahmini doğum tarihinizi kaçıncı haftada söyledi veya planlı sezeryan olacak olanlar kaçıncı haftada gün verildiler ? Benim doktorum 33üncü hafta hala doğumla ilgili bir şey sölemedi…
Lulikli GamzeMikail ben geçen randevuda sordum çatı muaynesinden sonra söylerm dedi. Onu da 37 de yapıyor yanlış bilmiyorsam 😩
Kbr-2 GamzeMikail geçen hafta 32 haftalıkta gittim bn sordum doktora gün verdi tahmini genekde 38 den sonra alıyorlar siz sormadan baI doktorlar bişi demiyor
GamzeMikail Bebiscann İnşallah ben şu an 32deyim bana dediki 3 hafta sonra gel bakalım dedi geçen ayda bidahaki ay konuşuruz demişti bende anlamadm konuşuruz İnşallah yoksa ben doğurunca konuşmak zorunda kalcaz😁🤷🏻♀️
GamzeMikail Bebiscann İnşallah ben şu an 32deyim bana dediki 3 hafta sonra gel bakalım dedi geçen ayda bidahaki ay konuşuruz demişti bende anlamadm konuşuruz İnşallah yoksa ben doğurunca konuşmak zorunda kalcaz😁🤷🏻♀️
zeeynepp19 ilaydaelcinn_1 Sata göre benimde 20 şubat gösteriyor ama zaman ilerledikçe doktor tahminde bulunabiliyor veya sezaryen gibi durumlarda söylüyor şu hafta diye post sahibi ve ben o durumu merak ediyoruz işte doktorun tahminini veya doğum şeklini söylemesini😂🤗 mesela benim 20. Haftadan beri bebeğim 2 hafta önden gidiyor ve 3 doktor da iri bebek olacağını söylüyor bu durumda acaba sezaryen olur muyum diye merak ediyorum 32+1 de haftaya kontrolüm var soracağım ben direk 😂
GamzeMikail zeeynepp19 keşke bana da sölese Maşallah sizin kaç kilo benimki 1750gram şu an 32inci haftadayız
GamzeMikail Lulikli evet öyle canım 37 de yapıyorlar genelde en erken o zaman söler benmki onu bile sölemedi daha öle bişey yani 🤷🏻♀️
GamzeMikail Kbr-2 Kaç kere sordum Vallahi geçen ayda sordum bu ayda geçiştirdi geçen ayda Valla bişe bilmiyorm morelmi bozdu sölese içim rahatlasa
GamzeMikail _ipekkkkk Hayırlısıyla gelsin İnşallah 👍🏻 bende doktora gittiğimde 35inci haftamda olcak diğer randevumda bu sefer bişe sölemesi lazım yoksa bebemin babası gelemicek uzakta çalışıyo iznini ayarlaması lazım beni madur ediyo 😔
zeeynepp19 GamzeMikail 29 da 1500 dedi doktor haftaya pazartesi kontrol var 32+1 de bakalım ne kadar olmuşuz❤️🙏🏻
GamzeMikail Merryy44 Hayırlısı canım ben daha normalmi sezeryanmı doktor hiç bişe sölemiyor ondan çok tedirginim niye böle yaptı anlamyorm
_ipekkkkk GamzeMikail amin cümlemizin inşaÂllah 🤲🌸 sor doktora tahmini doğum tarihi ne Zaman diye Ama normal olursa belli olmuyor nezaman gelecekleri bana 5 Şubat dedi ama 40 hafta olarak heplarsak Ocak sonuda gelebilir belli olmaz 🤷♀️🥴