Enyenimutluanne Yeni hamileym tecrübesizim çok heycanlıyım bebeğime hangi şampuanı ve sabunu kullanmalıyım bir de havlusunu nerden nasıl almalıym 😊
Tgbabsra Enyenimutluanne ooo bunlardı düşüncek çok zamanın olacak ama şampuanı filan deterjan ı dalin öneriyorlar
Geencanne Enyenimutluanne sebamed kullanıyorum 33 günlük bebeğim var ben memnunum ama mustelada güzel dalinde kimyasal çok fazla yenidoğan için tavsiye etmem
sudamlasi Enyenimutluanne şampuan unibaby alıyorum sabun kullanmıcam çünkü şampuanı vucut içinde kullanılabiliyo. Banyo havlusunu lcw dan alcam😊
Hcrksk Dalin önerilmiyor.şampuan da Mustela nın yeni doğan seti var ona bakabilirsin.deterjan ben hacışakir granül aldım ama unibaby de kullanan çok.yalnız yumuşatıcı kullanmayın belki allerjisi vardır.hayırlı olaun gebeliğiniz💕
Harunnisa Enyenimutluanne sampaun dalin en iyisi deterjan olraka dalan rocx kyllandim ben hep havlusu olarak yumusak olsun cok sert olmasin
ebruasel1 Enyenimutluanne 20 günlük bir kız annesiyim ama Happymom san vazgeçemeyen biri olarak size tavsiye verebilirim ben şuan uni baby deterjan şampuan sabun kulanıyorum ve çok memlunum deterjanı sıvı ama çok güzel kokuyo :)