Kizlar ic camasirimda kahverengi biriki damla leke lenme gordum sizce yerleşme lekesi midir bu ya yasayan anne adaylari ya da hakileler var mi aramizda adetime 4 gun kaldi adete bugun heric 3 kaldi ilk testimi 21inde yaptim silik cizgim var 25inde tekrar yapacagim test 27si adet gunum eger gecerse hastaneye gidicem yerleşme lekelenmesi saniyorum sizce oyle midir yasayan var mi bu durumu